Wij bezorgen op tijd
FAQ over bezorgen
FAQ bezorgen
'Waar blijft mijn bestelling?'
Wanneer kan ik mijn producten verwachten?
De levertijd van het gewenste product vind je op onze website. De leverdatum vertellen we je vrijwel direct na jouw aanvraag. Om jouw bestelling vervolgens op de voet te kunnen volgen met een Track & Trace.

Wat is de status van mijn bestelling?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je altijd een bevestigingsmail. Dan sturen we je een opdrachtbevestiging en checken wij of jouw logo geschikt is. Daarna volgt een digitaal drukvoorbeeld. Na jouw akkoord op dit drukvoorbeeld ontvang je een e-mail met de leverdatum.

Krijg ik altijd een Track & Trace code?
In negen van de tien gevallen wel. Een pallet heeft geen Track & Trace. Heb je geen trackingscode ontvangen? Laat het ons dan even weten. Dat kan door te bellen, chatten of mailen.
Wanneer ontvang ik een factuur?
Wanneer jouw bestelling geleverd is, volgt kort daarna jouw factuur. Je krijgt ook een factuur als je vooruitbetaalt. In dat geval is de factuur vooral handig voor jouw administratie. Of om jouw boekhouder blij te maken.

Waarheen verzenden jullie?
In principe bezorgen we overal waar je maar wilt. Met onze vervoerder hebben we gezorgd dat levertijden en -kosten vooraf berekend zijn voor de gangbare landen binnen de EU. Als je in de winkelmand het land van bestemming en de bijbehorende postcode invult zie je direct de verzendprijs. Als de prijs niet bekend is, tonen we dat ook in de vorm van een belletje. We zullen dan contact opnemen en je persoonlijk helpen.
Niet onbelangrijk: in Nederland en België leveren we gratis én binnen het opgegeven aantal werkdagen.
Geen Track & Trace? Laat het ons weten!
Moet ik nog meer gegevens vermelden?
Wanneer jouw bestelling in productie is, hebben we alle informatie die we nodig hebben. Je kan nog een eigen referentie toevoegen of een e-mailadres, zodat we jouw factuur kunnen mailen. Wil je nog een referentie toevoegen? Stuur dan even een mailtje naar jouw contactpersoon.

Wie komt mijn bestelling brengen?
In de meeste gevallen versturen wij met UPS, maar wij maken ook gebruik van andere vervoerders. Dit heeft ook te maken met het product. Met een Track & Trace weet je precies wie jouw bestelling bezorgd.
Moet ik een deadline vermelden als het binnen de leverdatum valt?
Dat is altijd handig. We houden je op de hoogte van de leverdatum en denken graag met je mee hoe jij jouw bestelling nog eerder in huis hebt.

Wat moet ik doen als mijn pakket niet (op tijd) wordt bezorgd?
Die situatie voorkomen we natuurlijk graag, maar er kan wel eens iets fout gaan tijdens het productieproces of de levering. In dat geval nemen we altijd contact met je op.

Staat jouw vraag er niet tussen? Bel, chat of mail even, zodat je direct antwoord hebt op al jouw vragen!
More reason to smile
Levering op tijd, ook bij jou.
Amsterdam, Parijs of de beursvloer: wij regelen het. Wij tonen het aantal werkdagen levertijd en een concrete leverdatum. Deadline? Een spoedlevering kunnen we vaak nóg een dag eerder leveren.
Gratis logoservice? Natuurlijk!
Gaat er geen belletje rinkelen bij ‘vector-logo’? Geen punt! Ook dat regelen wij. Ben je benieuwd hoe jouw reclame eruit ziet op een product? Vraag dan een digitaal drukvoorbeeld aan.
Luisteren is bij ons vanzelfsprekend.
Wij zijn wél een en al oor. Voor iedere klant. Of je nu vragen hebt over druktechnieken of een aantrekkelijke deal. Bel gerust. Wij helpen jou reclame maken.
Wij maken gebruik van cookies
Je kunt je instellingen hier wijzigen
Voor een optimale website maken wij gebruik van cookies. Zo werkt de techniek beter en kunnen we jou relevante informatie tonen. Als je verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Instellingen kun je wijzigen. Doe dat op onze privacy en cookie pagina.
Alles accepteren
TrustedShops Trustmark