FAQ over bestellen
Vragen over je bestelling? Blijf er niet mee zitten!
Wat is mijn prijs?
Kies de (bedrukkings-)opties en bereken jouw prijs. De genoemde prijs is all-in (product, bedrukking, levering) en excl. 21% btw.
De prijs is anders dan ik had verwacht. Hoe kan dit?
De prijzen op de categoriepagina zijn inclusief één kleur bedrukking. We rekenen per kleur instelkosten, omdat het productieproces dan opnieuw start. Dat betekent dat de machine opnieuw ingesteld moet worden.
Hoe weet ik zeker dat het product goed bedrukt wordt?
Je ontvangt na je bestelling binnen 4 uur een digitaal drukvoorbeeld. Dit voorbeeld is in de door jou opgegeven kleuren. Zo laten we je zien hoe jouw bedrukking wordt. Wil je weten hoe jouw logo staat op een pen, katoenen tas of een ander product? Vraag dan vrijblijvend een gratis digitaal drukvoorbeeld aan.
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Als je akkoord hebt gegeven op het digitale drukvoorbeeld en de productie is gestart is, kan de order niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. Je ontvangt je drukvoorbeeld binnen 4 uur na jouw bestelling.
Hoe weet ik de status van mijn bestelling?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je altijd een bevestigingsmail. Daarna sturen we je een opdrachtbevestiging en checken wij of jouw logo/druktekst geschikt is. Dan volgt een digitaal drukvoorbeeld. Na jouw akkoord op dit drukvoorbeeld ontvang je een e-mail met de leverdatum.
Kies de (bedrukkings-)opties en bereken jouw prijs. De genoemde prijs is all-in (product, bedrukking, levering) en excl. 21% btw.
De prijs is anders dan ik had verwacht. Hoe kan dit?
De prijzen op de categoriepagina zijn inclusief één kleur bedrukking. We rekenen per kleur instelkosten, omdat het productieproces dan opnieuw start. Dat betekent dat de machine opnieuw ingesteld moet worden.
Hoe weet ik zeker dat het product goed bedrukt wordt?
Je ontvangt na je bestelling binnen 4 uur een digitaal drukvoorbeeld. Dit voorbeeld is in de door jou opgegeven kleuren. Zo laten we je zien hoe jouw bedrukking wordt. Wil je weten hoe jouw logo staat op een pen, katoenen tas of een ander product? Vraag dan vrijblijvend een gratis digitaal drukvoorbeeld aan.
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Als je akkoord hebt gegeven op het digitale drukvoorbeeld en de productie is gestart is, kan de order niet meer gewijzigd of geannuleerd worden. Je ontvangt je drukvoorbeeld binnen 4 uur na jouw bestelling.
Hoe weet ik de status van mijn bestelling?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je altijd een bevestigingsmail. Daarna sturen we je een opdrachtbevestiging en checken wij of jouw logo/druktekst geschikt is. Dan volgt een digitaal drukvoorbeeld. Na jouw akkoord op dit drukvoorbeeld ontvang je een e-mail met de leverdatum.
Wanneer wordt mijn order geleverd?
Op de website kun je een leverdatum kiezen. Wij leveren op werkdagen in heel Europa. Zodra je producten gedrukt zijn, ontvang je een Track & Trace. Zodat je jouw bestelling op de voet kunt volgen.
Hoe kan ik betalen?
Ben je nieuw bij Maxilia? Dan betaal je eenmalig vooruit. Is dit niet mogelijk of heb je vragen? Neem dan contact met ons op. Bestaande klanten kunnen op rekening betalen, maar vooruit mag natuurlijk ook. Betalen kan met: iDeal, MasterCard, Visa of PayPal.
Niet-goed-geld-teruggarantie
Als het product niet bedrukt wordt volgens het door jou goedgekeurde digitale drukvoorbeeld, maken we de order opnieuw. Als je vooraf betaald hebt en geen herstelorder wenst, wordt het bedrag teruggestort.
Superklantcijfer: 9,4/10
Wij verbeteren continue ons druk- en orderproces. 99% van onze klanten is zeer tevreden en beveelt ons weer aan bij anderen op de onafhankelijke beoordelingssite Kiyoh. Heb jij een verbeterpunt voor ons? Laat het ons weten! Heb je nog vragen? Je hebt direct antwoord tijdens kantooruren. Bel, mail of chat gerust.
Op de website kun je een leverdatum kiezen. Wij leveren op werkdagen in heel Europa. Zodra je producten gedrukt zijn, ontvang je een Track & Trace. Zodat je jouw bestelling op de voet kunt volgen.
Hoe kan ik betalen?
Ben je nieuw bij Maxilia? Dan betaal je eenmalig vooruit. Is dit niet mogelijk of heb je vragen? Neem dan contact met ons op. Bestaande klanten kunnen op rekening betalen, maar vooruit mag natuurlijk ook. Betalen kan met: iDeal, MasterCard, Visa of PayPal.
Niet-goed-geld-teruggarantie
Als het product niet bedrukt wordt volgens het door jou goedgekeurde digitale drukvoorbeeld, maken we de order opnieuw. Als je vooraf betaald hebt en geen herstelorder wenst, wordt het bedrag teruggestort.
Superklantcijfer: 9,4/10
Wij verbeteren continue ons druk- en orderproces. 99% van onze klanten is zeer tevreden en beveelt ons weer aan bij anderen op de onafhankelijke beoordelingssite Kiyoh. Heb jij een verbeterpunt voor ons? Laat het ons weten! Heb je nog vragen? Je hebt direct antwoord tijdens kantooruren. Bel, mail of chat gerust.
Heb je feedback? Aarzel niet en laat het ons weten!
Ik wil een herhaalbestelling doen. Kan dat?
Natuurlijk. Je kan op drie manieren bestellen:
1. Een order plaatsen via onze website;
2. Een offerte aanvragen via onze website;
3. Of een mailtje sturen naar jouw contactpersoon.
Ik kan het gewenste product niet vinden. Wat moet ik doen?
Gebruik de zoekbalk bovenaan de pagina. Op de homepage van elke shop hebben we handige filters staan. Selecteer een aantal opties en de overgebleven groep producten wordt steeds kleiner. Handig! Lukt het niet? Gewoon even bellen of mailen!
Ik zoek een product binnen mijn budget. Hoe vind ik die?
Heb je een budget en weet je niet goed wat je moet kiezen? Gebruik dan het filter links op de categoriepagina. Hier kan je de maximumprijs per stuk invullen. Zo vind je een stuk sneller welk product bij jouw wensen past.
Ik wil eigenlijk een ander product. Naar welke site moet ik?
Bovenaan iedere pagina staat 'Alle shops A-Z’. Hier vind je al onze shops per categorie. Wil je alle shops op één pagina? Ga naar maxilia.nl/al-onze-shops en krijg een compleet overzicht.
Ik ben benieuwd naar de kwaliteit van een product. Kan ik dit testen?
Je kan van elk product een (onbedrukt) sample aanvragen. Bel, chat of mail even, zodat we je kunnen helpen.
Wat zijn de voordelen van dit product?
Bij de meeste producten staan +/- punten. Deze staan op de productdetailpagina. Scroll iets naar beneden. Hier vind je ook alle overige informatie en eigenschappen van het product.
Zijn er vergelijkbare producten met deze eigenschappen?
Op de productdetailpagina staan alle opties voor dit product. Halverwege de pagina staan tabbladen. Het tabblad 'Alternatieve producten’ toont suggesties voor producten met min of meer dezelfde specificaties.
Natuurlijk. Je kan op drie manieren bestellen:
1. Een order plaatsen via onze website;
2. Een offerte aanvragen via onze website;
3. Of een mailtje sturen naar jouw contactpersoon.
Ik kan het gewenste product niet vinden. Wat moet ik doen?
Gebruik de zoekbalk bovenaan de pagina. Op de homepage van elke shop hebben we handige filters staan. Selecteer een aantal opties en de overgebleven groep producten wordt steeds kleiner. Handig! Lukt het niet? Gewoon even bellen of mailen!
Ik zoek een product binnen mijn budget. Hoe vind ik die?
Heb je een budget en weet je niet goed wat je moet kiezen? Gebruik dan het filter links op de categoriepagina. Hier kan je de maximumprijs per stuk invullen. Zo vind je een stuk sneller welk product bij jouw wensen past.
Ik wil eigenlijk een ander product. Naar welke site moet ik?
Bovenaan iedere pagina staat 'Alle shops A-Z’. Hier vind je al onze shops per categorie. Wil je alle shops op één pagina? Ga naar maxilia.nl/al-onze-shops en krijg een compleet overzicht.
Ik ben benieuwd naar de kwaliteit van een product. Kan ik dit testen?
Je kan van elk product een (onbedrukt) sample aanvragen. Bel, chat of mail even, zodat we je kunnen helpen.
Wat zijn de voordelen van dit product?
Bij de meeste producten staan +/- punten. Deze staan op de productdetailpagina. Scroll iets naar beneden. Hier vind je ook alle overige informatie en eigenschappen van het product.
Zijn er vergelijkbare producten met deze eigenschappen?
Op de productdetailpagina staan alle opties voor dit product. Halverwege de pagina staan tabbladen. Het tabblad 'Alternatieve producten’ toont suggesties voor producten met min of meer dezelfde specificaties.
Wat vinden anderen van dit product?
Bij de meeste producten hebben klanten een review achtergelaten. Deze staat op de productdetailpagina bij het product.
Hoe kan ik een productreview achterlaten?
Een week na ontvangst van je producten krijg je van ons een e-mail. Hierin nodigen we je uit om je producten te beoordelen op basis van drie punten: een totaaloordeel, de prijs-kwaliteitverhouding en de bedrukking.
Jouw review wordt rechtstreeks gepubliceerd op de productpagina’s. Zo kunnen andere klanten mede op basis van jouw review een goede keuze maken en weten we zeker dat we alleen échte reviews laten zien van onze klanten. Bovendien ontdekken we meteen waar je blij van wordt of waar er ruimte is voor verbetering in het assortiment. En als bedankje sturen wij de leukste inzending van de maand een superleuke gadget toe. Win-win dus!
Hoe kan ik de service van Maxilia beoordelen?
Wanneer je bestelling akkoord is en wij de verzenddatum bevestigen, ontvang je in dezelfde e-mail de vraag om onze service te beoordelen via Kiyoh. Kiyoh is een onafhankelijk platform waarop duizenden webshops zijn aangesloten. En wij dus ook. Dit geeft je een goed beeld van de service die wij leveren, waar we ontzettend trots op zijn.
Je kan alleen een review plaatsen wanneer je daadwerkelijk producten besteld hebt. Zo zijn we er zeker van dat je alleen reviews over ons terugvindt van échte klanten die daadwerkelijk van onze service gebruik hebben gemaakt. Omdat wij ontzettend blij zijn met de feedback van onze klanten kiezen wij iedere maand de leukste, handigste, of meest motiverende review voor de Review van de Maand. Je ontvangt dan een diner bon als bedankje dat je ons helpt nog verder te verbeteren.
Ik wil een ander aantal dan op de website staat. Kan dat?
Ja, vul het vak ‘Eigen aantal invullen’ in het menu in. Let op: dit moet wel boven het minimum aantal zijn. Lager kunnen we niet leveren.
Staat jouw vraag er niet tussen? Bel, chat of mail even, zodat je direct antwoord hebt op al jouw vragen!
Bij de meeste producten hebben klanten een review achtergelaten. Deze staat op de productdetailpagina bij het product.
Hoe kan ik een productreview achterlaten?
Een week na ontvangst van je producten krijg je van ons een e-mail. Hierin nodigen we je uit om je producten te beoordelen op basis van drie punten: een totaaloordeel, de prijs-kwaliteitverhouding en de bedrukking.
Jouw review wordt rechtstreeks gepubliceerd op de productpagina’s. Zo kunnen andere klanten mede op basis van jouw review een goede keuze maken en weten we zeker dat we alleen échte reviews laten zien van onze klanten. Bovendien ontdekken we meteen waar je blij van wordt of waar er ruimte is voor verbetering in het assortiment. En als bedankje sturen wij de leukste inzending van de maand een superleuke gadget toe. Win-win dus!
Hoe kan ik de service van Maxilia beoordelen?
Wanneer je bestelling akkoord is en wij de verzenddatum bevestigen, ontvang je in dezelfde e-mail de vraag om onze service te beoordelen via Kiyoh. Kiyoh is een onafhankelijk platform waarop duizenden webshops zijn aangesloten. En wij dus ook. Dit geeft je een goed beeld van de service die wij leveren, waar we ontzettend trots op zijn.
Je kan alleen een review plaatsen wanneer je daadwerkelijk producten besteld hebt. Zo zijn we er zeker van dat je alleen reviews over ons terugvindt van échte klanten die daadwerkelijk van onze service gebruik hebben gemaakt. Omdat wij ontzettend blij zijn met de feedback van onze klanten kiezen wij iedere maand de leukste, handigste, of meest motiverende review voor de Review van de Maand. Je ontvangt dan een diner bon als bedankje dat je ons helpt nog verder te verbeteren.
Ik wil een ander aantal dan op de website staat. Kan dat?
Ja, vul het vak ‘Eigen aantal invullen’ in het menu in. Let op: dit moet wel boven het minimum aantal zijn. Lager kunnen we niet leveren.
Staat jouw vraag er niet tussen? Bel, chat of mail even, zodat je direct antwoord hebt op al jouw vragen!
Gratis verzending, waar en wanneer het jou uitkomt!
Amsterdam, Parijs of de beursvloer: wij regelen het. Wij tonen het aantal werkdagen levertijd en een concrete leverdatum. Deadline? Een spoedlevering kunnen we vaak nóg een dag eerder leveren.
Gratis logoservice? Natuurlijk!
Gaat er geen belletje rinkelen bij ‘vector-logo’? Geen punt! Ook dat regelen wij. Ben je benieuwd hoe jouw reclame eruit ziet op een product? Vraag dan een digitaal drukvoorbeeld aan.
Luisteren is bij ons vanzelfsprekend.
Wij zijn wél een en al oor. Voor iedere klant. Of je nu vragen hebt over druktechnieken of een aantrekkelijke deal. Bel gerust. Wij helpen jou reclame maken.