Deze logochocolaatjes zijn per stuk verpakt en kunnen full colour bedrukt worden met reclame. De bonbons zijn gemaakt van een laagje witte en melkchocolade van 100% UTZ gecertificeerde chocolade. De chocolade is van het Belgische merk Barry Callebaut. De print bestaat uit eetbare kleurstoffen en heeft geen invloed op de smaak.
Minimale oplage is 50 stuks. Op te hogen in meervoud van 50 stuks.
Bij digitale print wordt de inkt direct op het oppervlak van het object aangebracht. Het hele spectrum van kleuren wordt gebruikt, zonder een beperking op het aantal kleuren, wat resulteert in een vaste prijs, ongeacht het kleurenbereik. Wel is er een hogere kost verbonden aan grotere oppervlakken. Digitale print is een uitstekend alternatief voor zeefdruk, vooral bij kleinere oplages. Deze techniek maakt gebruik van CMYK-kleuren, dus het gebruik van Pantone-kleuren in je ontwerp kan enigszins verschillende resultaten opleveren. Voor specifieke Pantone-kleuren met minder dan 4 kleuren wordt tampondruk of zeefdruk aanbevolen.