Veel gestelde vragen over slippers en antwoorden

Ik wil graag slippers laten bedrukken met twee kleuren op de band en één kleur op de hak, maar kan dit niet aangeven tijdens het bestelproces.
Kan je jouw wensen niet doorvoeren in het menu op onze website? Bel, chat of mail dan even, zodat we je kunnen helpen.

 

Ik wil graag slippers voor mannen en vrouwen bestellen. Kan dat?
Onze collectie slippers bestaat uit twee maten: M (36-38) en L (42-44). We hebben slippers die zowel mannen als vrouwen aanspreken.

 

Ik wil slippers bestellen, maar niet allemaal in dezelfde maat. Kan dat?
Ja hoor, geen probleem. Stel dat je 500 slippers wenst, dan kan je 250 stuks in maat M kiezen en 250 in maat L. Of een ander aantal, natuurlijk.

Ik wil graag 100 stuks bestellen: 50 stuks in maat M en 50 stuks in maat L. Welke staffel geldt dan?
De prijzen veranderen niet wanneer je verschillende maten bestelt. Je kan hiervoor gewoon 100 stuks aanhouden.

 

Kan ik links en rechts verschillend bedrukken? Op de linkerkant een tekst en de rechterkant cijfers, bijvoorbeeld?
Dat kan helaas niet. Beide slippers worden hetzelfde bedrukt. Wil je hierover meer informatie, dan mag je ons altijd bellen of mailen.

 

Ik wil graag slippers bestellen, maar wil nog wel weten hoe het eruit komt zien. Kan dat?
Wij maken altijd een digitaal drukvoorbeeld. Dit voorbeeld kun je checken voordat het drukproces in gang wordt gezet. Het voorbeeld kan je goed-, maar ook afkeuren. Dan maken we gewoon een nieuw drukvoorbeeld voor je. Een die meer aansluit bij jouw wensen.

 

Ik wil beide slippers bedrukken op de hiel. Moet ik dan zowel ‘hiel 1’ als ‘hiel 2’ op website aanvinken?
Ja, dan is het voor ons helemaal duidelijk.

 

Ik wil graag een sample ontvangen. Het liefst bedrukt. Kan dat?
Wij sturen je graag een gratis samplepakket en een inspirerend moodboard, zodat je direct een goed beeld hebt. Dit voorbeeld is onbedrukt.

 

Waarom is een sample niet bedrukt?
Voor het bedrukken van een product moet een machine ingesteld worden. De instelkosten zijn relatief duur voor het bedrukken van slechts één product.

 

Ik heb in 2016 slippers besteld en wil graag opnieuw bestellen. Heeft Maxilia mijn logo nog?
Wij bewaren jouw gegevens zorgvuldig. Laat ons even weten bij welke organisatie je werkt, zodat we jouw gegevens in ons systeem kunnen opsporen.

 

Ik wil graag een offerte voor 500 en 1000 slippers met bedrukking. Naast een offerte ontvang ik ook graag een sample. Is dat mogelijk?
Dat is geen probleem. Via onze website kun je een offerte aanvragen en jouw adresgegevens invullen. Dan kunnen we je ook direct een sample sturen.

 

Wat is foam?
Foam is zacht materiaal van schuim. Perfect voor slippers.

 

Wat is reliëfdruk?
Reliëfdruk maakt van jouw teenslippers blikvangers. Deze slippers laten op het strand jouw logo achter. Hoe dat kan? Deze slippers hebben aan de onderkant een soort uitsnede. Jouw logo of tekst bijvoorbeeld.

Interessant? Deel dit artikel:
Terug naar blog overzicht
Levering op tijd, ook bij jou.
Amsterdam, Parijs of de beursvloer: wij regelen het. Wij tonen het aantal werkdagen levertijd en een concrete leverdatum. Deadline? Een spoedlevering kunnen we vaak nóg een dag eerder leveren.
Gratis logoservice? Natuurlijk!
Gaat er geen belletje rinkelen bij ‘vector-logo’? Geen punt! Ook dat regelen wij. Ben je benieuwd hoe jouw reclame eruit ziet op een product? Vraag dan een digitaal drukvoorbeeld aan.
Luisteren is bij ons vanzelfsprekend.
Wij zijn wél een en al oor. Voor iedere klant. Of je nu vragen hebt over druktechnieken of een aantrekkelijke deal. Bel gerust. Wij helpen jou reclame maken.
Wij maken gebruik van cookies
Je kunt je instellingen hier wijzigen
Voor een optimale website maken wij gebruik van cookies. Zo werkt de techniek beter en kunnen we jou relevante informatie tonen. Als je verder gaat op onze website gaan we ervan uit dat je dat goed vindt. Instellingen kun je wijzigen. Doe dat op onze privacy en cookie pagina.
Alles accepteren
TrustedShops Trustmark