Hoera! Hoera! Hoera! We juichen niet één keer, niet twee keer, maar drie keer, want Maxilia is voor de derde keer uitgeroepen tot beste internetleverancier in de promotionele branche en daar zijn we apetrots op.
Overzichtelijk
Gisteravond overhandigde de jury van PromZ de Best Online Performance Award met de lovende woorden: ,,Derde jaar op rij winnaar. De site ziet er geweldig uit, is eenvoudig in gebruik en zeer overzichtelijk, zowel mobiel als de desktop-versie.’’
Specialist
Maxilia mag zich al ruim tien jaar specialist noemen in promotieartikelen en relatiegeschenken en biedt deze artikelen online aan op de gelijknamige website maxilia.nl. De jury was niet alleen te spreken over de website van de Rhenense titelverdediger, maar ook over de ontwikkelingen.
Met een glimlach van oor tot oor vertelt Bram Menco, e-mailmarketeer bij Maxilia, waarom de prijs een bekroning is voor alle inzet. ,,Er werken meer dan zestig ‘Maxilianen’ iedere dag keihard aan een gedeelde droom: de allergrootste worden in de promotionele branche. Eind dit jaar breidt Maxilia uit in Spanje en Italië. Super dat we de titel mogen blijven dragen!’’
Succestitel
Niet alleen de jury heeft invloed op de succestitel, maar ook de stemmen van het publiek en de leveranciers tellen mee. Hierbij telt de stem van de vakjury voor 50% en tellen de publieksstemmen en stemmen van de leveranciers beide voor 25%.
De Best Online Performance Award werd voor de vierde keer uitgereikt.