ᐅ • Veelgestelde vragen | Wij helpen jou reclame maken | Maxilia.nl
Mijn winkelmand
Verzending
Gratis
Totaalbedrag
0,00
Contact
Contact met Denise
Denise
We zijn elke werkdag geopend van 08:00 tot 17:30.

Veelgestelde Vragen

Om onze processen en handelswijze voor onze klanten zo duidelijk mogelijk te maken hebben we de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Heeft u nog een goede vraag en staat deze er niet tussen? Stuur een mail naar vincent@maxilia.nl
 

Wat kan ik verwachten in het bestelproces?

1. Zoek een product in een van onze webshops

2. Configureer op de site uw product en bereken uw prijs

3. Plaats een bestelling en ontvang een orderbevestiging

4. Upload uw logo in de klantenomgeving en specificeer de gewenste PMS-kleur(en)

4. De bestelling wordt in behandeling genomen en een digitale drukproef wordt gemaakt

5. Ontvang gratis een drukproef per e-mail

6. Na goedkeuring van de drukproef wordt uw bestelling verzonden naar uw afleveradres
 

Hoe moet ik betalen?

De meeste van onze klanten zijn bedrijven of instellingen. Als u beschikt over een KVK-nummer, vast telefoonnummer én een vast e-mailadres (geen hotmail, gmail, enz) kunt u op rekening betalen. 
Zijn de bovenstaande gegevens niet (allemaal) beschikbaar? Dan dient u vooraf te betalen. 

Onbedrukte artikelen kunnen alleen geleverd worden onder voorbehoud van vooruitbetaling. 
 

Wat zijn de verzendkosten voor mijn producten?

Voor een reguliere levering, ongeacht product, rekenen wij €15,- verzendkosten.

Sommige producten kunnen nóg sneller geleverd worden en kunnen dan met een expresse-zending geleverd worden. Een snelle zending kost €49,-

Als u meerdere producten tegelijk besteld rekenen wij maar eenmaal verzendkosten.
 

Hoe weet ik of de kwaliteit van een product goed is?

Als u twijfelt of een product voldoet aan de wensen en ideeen die u erover heeft is er de mogelijkheid een sample aan te vragen.
Aan de hand van een (onbedrukt) voorbeeld van het te bestellen product kunt u nagaan of een tas bijvoorbeeld stevig genoeg is en of de kleur overeen komt met wat u in gedachte had.

Kleur en materiaal kunnen afwijken van wat we u op een foto tonen. Om 100% zeker te zijn dat dit product is wat u verwacht had is het raadzaam een sample aan te vragen.
 

Wat voor een bestandsformaat moet ik aanleveren?

Al onze drukkers werken met gevectoriseerde bestanden. Dit houdt in dat een bestand geschaald kan worden zonder dat er kwaliteitsverlies optreed. Dit is heel belangrijk om de bedrukking scherp en in de hoogst mogelijke kwaliteit op het product te kunnen drukken.

De bestandsformaten die wij hiervoor kunnen gebruiken zijn .ai .eps of hoogwaardig (gevectoriseerd) .pdf. 
Als u uw bedrijfslogo door een ontwerp- of marketingbureau heeft laten ontwerpen, beschikken zij over deze bestanden. 


In welke kleur wordt mijn product gedrukt?

De kleuren die wij kunnen drukken komen uit de Pantone collectie, zogenaamde PMS-kleuren. 
Uw gewenste PMS-kleurcode kunt u ons tijdens het bestelproces aanleveren. Als u niet weet welke code bij welke kleur wordt u hier tijdens het bestelproces naar gevraagd. In een overzicht worden alle beschikbare kleuren getoond.
De ontwerper van uw logo beschikt ook over uw PMS-kleuren.


 

Wij maken gebruik van cookies. Onder ‘noodzakelijke cookies’ vallen alle cookies die zorgen dat de website volledig werkt en zorgen dat wij de pagina’s kunnen optimaliseren. Alle data die wij in deze cookies verzamelen zijn niet te herleiden naar jou als persoon. Daarnaast gebruiken we een aantal cookies die de website relevanter maken voor jou. Deze gebruiken we ook voor marketing doeleinden. Vink beide aan voor persoonlijke aanbiedingen en meer gemak op de website. Meer info? Bekijk onze privacy en cookies pagina.