Maxilia deelt kennis

 

Snel zoeken >

Voor ons als organisatie, maar zeker ook voor de klant, is kennis belangrijk. Deze houden we up-to-date én breiden we uit.
Kennis is zo belangrijk voor ons dat nieuwe werknemers direct wegwijs worden gemaakt in de organisatie. Iedereen weet van elkaar wat ze doen en voor welke vragen je bij wie terecht kan. Onze nieuwe collega’s gaan op bezoek bij leveranciers en drukkerijen om een feeling te krijgen met de branche. Vervolgens zitten ze een aantal weken naast een collega van dezelfde afdeling; zo pak je heel veel kennis en routine mee!

 

 

 

Maxilia is een belangrijke schakel tussen de behoeften van de klant en het aanbod van de leveranciers. Zo komt het regelmatig voor dat Maxilia aanvragen krijgt die het assortiment van de leveranciers beïnvloeden. Productinformatie die we van leveranciers krijgen bekijken we aandacht en passen we waar nodig aan.
Drukkerijen en leveranciers komen regelmatig bij ons kijken om nieuwe ideeën te bespreken en te kijken hoe we de schakel tussen klant en leverancier kunnen verkleinen.