ᐅ • Klantmanagement | Een kijkje in de keuken bij Maxilia
Mijn winkelmand
Verzending
Gratis
Totaalbedrag
0,00
Contact

Kijkje in de keuken bij...

Afdeling: Klantmanagement
Naam: Rick de Keijzer
In dienst sinds: juli 2017
Motto: ‘No diggity’ (geen twijfel)

Wat zijn jouw werkzaamheden?
Tijdens mijn afstudeerscriptie over klanttevredenheid bij Maxilia heb ik de kneepjes van het vak geleerd. Inmiddels ben ik parttime aan de slag als klantmanager voor Maxilia en daarnaast studeer ik een master Marketing Management. Dat betekent dat ik ervoor zorg dat klanten op nummer één staan en blijven.

Wat maakt jouw dag tot een succes?
Wanneer ik negatieve emoties kan omzetten in positieve gedachten. Dat geldt zowel voor de zakelijke relaties als intern. Daarnaast vind ik het ook belangrijk om nieuwe inzichten te krijgen in hetgeen klanten het meest gelukkig maakt, en daarop kan voortborduren.

Wat is volgens jou de kracht van Maxilia?
Een jong en ongeremd team. Wij blijven ons best doen om te vernieuwen. The sky is the limit. Niets is ons te gek. Wij zorgen ervoor dat alles mogelijk is voor onze klanten. Is een klant op zoek naar een origineel relatiegeschenk? Dan steken wij onze handen uit de mouwen, zelfs als het niet bij ons in het assortiment zit.

Heb je nog doelen voor het komende jaar?
Ons klantcijfer omhoog krijgen en zorgen dat klanten nóg betere en relevantere informatie krijgen.

Heb je nog tips voor bezoekers van de website?
Verdwaal niet in ons assortiment, maar trek een van onze medewerkers aan zijn jasje. Wij kunnen helpen, en inspireren. Daar ligt immers onze kracht: persoonlijk contact.

Heb je een vraag voor Rick? Mail naar rick@maxilia.nl

Wij maken gebruik van cookies. Onder ‘noodzakelijke cookies’ vallen alle cookies die zorgen dat de website volledig werkt en zorgen dat wij de pagina’s kunnen optimaliseren. Alle data die wij in deze cookies verzamelen zijn niet te herleiden naar jou als persoon. Daarnaast gebruiken we een aantal cookies die de website relevanter maken voor jou. Deze gebruiken we ook voor marketing doeleinden. Vink beide aan voor persoonlijke aanbiedingen en meer gemak op de website. Meer info? Bekijk onze privacy en cookies pagina.