ᐅ • Garantie en klachten Maxilia

Retouren en teruggaven


Vul hier het verbeterformulier in.

 

Retouren en teruggaven
Onze producten worden met de grootste zorg verwerkt en geleverd. Alle producten worden op maat, speciaal voor jou gemaakt. Deze producten kennen geen zichttermijn en kunnen niet geretourneerd worden, tenzij het product niet overeenkomt met de gemaakte afspraken. Een goedgekeurde drukproef is hierin leidend.

Onbedrukte producten kennen een wettelijke zichttermijn van 14 dagen. Binnen deze periode kan contact worden opgenomen via bestellingen@maxilia.nl. Het aankoopbedrag zal dan binnen 30 dagen teruggestort worden. 

 

Uiteraard doen wij onze uiterste best alle klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch zijn we allemaal mensen en gaat er helaas wel eens iets fout. Om u zo goed mogelijk te helpen hebben we een aantal scenario’s op rij gezet en lichten we toe wat de gang van zaken is in dergelijke gevallen.

 

Verkeerde producten
In het geval dat er andere producten geleverd zijn dan u besteld heeft of anders dan in de opdrachtbevestiging genoemd worden, halen wij de zending retour en leveren wij u zo snel mogelijk de juiste producten.

 

Bedrukkingsfout
Voor elke bedrukking is de digitale drukproef leidend. Mocht de bedrukking onverhoopt anders zijn dan in de drukproef en de artikelen zijn op die manier niet bruikbaar kunnen we de producten retour nemen en opnieuw leveren. Wij kunnen helaas geen klachten over de bedrukking accepteren terwijl er geleverd is conform een goedgekeurde drukproef.

 

Kwaliteit product niet naar verwachting
U heeft de mogelijkheid een gratis, onbedrukt sample van het product op te vragen. Op die manier kunt u de kwaliteit van het product beoordelen. Mocht bij levering de kwaliteit van de geleverde producten anders zijn dan van het eerder gestuurde sample dan ontvangt u nieuwe producten.

 

Werkwijze indienen op- of aanmerking
Een op- of aanmerking kan alleen in behandeling genomen worden als het opmerkingenformulier volledig wordt ingevuld. Vul het formulier hier in: Link.
Houdt u er rekening mee dat voor een goede afhandeling het noodzakelijk is een eventuele op- of aanmerking binnen een week na levering te melden. Maxilia is ISO gecertificeerd en wil constant verbeteren, daarnaast willen onze leveranciers en drukkerijen inzicht in foutleveringen hebben. Daarom vragen we u ten allen tijde een of meerdere duidelijke foto’s van het product mee te sturen bij het verbeterformulier.